Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2007 15:45 - Проституция ли е ходенето на гости в чужбина за уикенда на разноски на приятел от ICQ ?
Автор: elguapo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11745 Коментари: 65 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

        Познавам няколко момичета, които смятат за съвсем нормално да отскачат за по няколко дни до Италия, Гърция, Турция, Испания и до други подобни дестинации, на гости при приятел, който им е пратил любезно двупосочен билет.
        Обикновено мацките се запознават с тези свои благодетели по Интернет. Поканата за гостуването идва много-много бързо след виртуалното запознанство.
        Разбира се, господата се грижат добре за БГ- приятелките си, поемат им изцяло не само разноските по пътуването, но им купуват на място модни дрешки и дребни подаръци за спомен, а на изпроводяк често дори им дават и малко пари за из път.
        Мацките може би тайно се надяват, че някой ден ще получат и предложение за брак от въпросния чужденец. Обикновено това не се случва, разбира се. Но въпреки това момичетата не виждат нищо нередно или смущаващо в тези свои пътувания. Даже после разказват как са успели да посетят и една или друга историческа забележителност в чужбина /ако им е останало малко време след буйните креватни изпълнения с интернет-гаджето/.
        Както сигурно се досещате, нашите мацки-пътешественички са с модерни разбирания и по тази причина обикновено си имат свестни гаджета и тук, на местна почва. Е, те не са посветени баш в същината на тези кратки екскурзии, но не им и трябва, нали...
        Интернет запознанствата са си голяма тръпка, тук спор няма. Но дали в случая нямаме и някаква разновидност на проституцията?
        Остава да си припомним и каква е дефиницията на тази така стара и утвърдена професия, със съдействието на Уикипедия, разбира се! 

         Проституция /Уикипедия/
        Проституция се нарича продаването на сексуални услуги като орален секс и полово сношение срещу пари. Лицето, продаващо сексуалните услуги е „проститутка“, вид сексуален работник. В по-общия смисъл на думата, за всеки, който продава услуги за кауза, която се смята за недостойна, може да се каже, че проституира. Във Великобритания, например, проститутка е всяко лице, „което позволява тялото му да бъде използвано с похотлива цел срещу заплащане“.
        При все че проститутките и техните клиенти могат да са от всички полове и сексуални ориентации, преобладаващото мнозинство от клиенти са мъже. Проституцията се приема от повечето съвременни религии като непристойна или греховна и проститутките се смятат за скандални или хора от долните слоеве в повечето общества. В някои култури на техните клиенти също се гледа отвисоко, но те обикновено са толерирани повече, отколкото проститутките.
        Проституцията в България е легална, но сводничеството и принуждаването към проституция са криминализирани.



Тагове:   чужбина,   проституция,


Гласувай:
0



1. анонимен - довечера
12.04.2007 16:19
ще си инсталирам ICQ,барем някой и мен ме вземе в странство.
цитирай
2. анонимен - Ще се намери някой, за всеки влак си ...
12.04.2007 16:20
Ще се намери някой, за всеки влак си има пътник!
цитирай
3. viovioi - и двете страни рискуват
12.04.2007 16:41
а риска от своя страна е екстремно преживяване, така че ако няма оплакване значи всичко е наред.Даже си мисля че е оригинално, няма сводник, всичко е по собствена воля.Може и никой да не разбере какво и как го правиш.
цитирай
4. buboleche - Аз пък сега за пръв път чувам за това.
12.04.2007 16:44
Егати заспата съм! :)))
цитирай
5. анонимен - Това се практикува много масово ...
12.04.2007 16:47
Това се практикува много масово напоследък, станало е едва ли не нещо като мода. Пък и създава едно разнообразие, нови усещания и емоции.
цитирай
6. анонимен - Ti zavijdash li?
12.04.2007 16:47
Da ne bi slucaino da si niakoia supergrozna jenska ili zaspal jenomrazetz, stradast ot svrah Edipov? Tolkova zloba i omraza ima v pisanieto ti, a zavistta prosto trovi jivota ti...
цитирай
7. shiva - аз злоба тук не виждам...
12.04.2007 16:51
не си прав(а), анонимен!

Аз също за пръв път чувам за такава мода... остарявам, ей!
цитирай
8. анонимен - Da, Viovioi nai-dobre go e kazala, ...
12.04.2007 17:01
Da, Viovioi nai-dobre go e kazala, vsichko e po sobstvena volia i zelanie, i dvete strani sa dovolni i stastlivi ot cialoto preziviavane.
цитирай
9. vanguard - Преживяване?!?!?!?
12.04.2007 17:07
Какво ви става бе хора??? Да пътуваш до майната си, само за да те нагъзят за жълти стотинки. Да ти *** аз и преживяването...
На къде отива тоя свят само............. :(((
цитирай
10. анонимен - Не си прав
12.04.2007 17:17
Не си прав, не е за жълти стотинки, има и подаръци, има и малко пари, има и куп нови впечатления. Това си e един вид екскурзия все пак, я!
А да те нагъзват в София, при това хич без пари и романтика, а само на ракия и салатка - по-хубаво ли е? Погледни по-философски, по-разчупено на проблема!
цитирай
11. анонимен - уф
12.04.2007 17:19
преди време си имах вземане даване с една кака; замина за Австния и се върна, не и харесал пича... бе отишла на женитба; това ми го разправи във време, в което нямахме вече вземане даване де...
ама и а се чядя за шума, по достойно ли е я нагъзят за две водки след клуб (дискотека)?
цитирай
12. анонимен - Vsastnost, sega sme v ES i triabva da ...
12.04.2007 17:23
Vsastnost, sega sme v ES i triabva da sme mnogo po- tolerantni i demokratichni...No viz, kogato go praviat s osmanliite v Anadola, nesto ne mi dopada mnogo...
цитирай
13. анонимен - Дали ми звучиш като,
12.04.2007 17:25
че сънуваш някой италианец да ти прати покана ама няма такъв...

Поздрави
цитирай
14. анонимен - Проституциата днес не е това, което ...
12.04.2007 17:32
Проституциата днес не е това, което беше, нещата се променят!
цитирай
15. анонимен - :)
12.04.2007 18:00
Има жени, които са проститутки по собствена воля и се гордеят с това. Лошо няма, щом това е избора им.
цитирай
16. andreytcho - мисля че трябва да има повече такива жени
12.04.2007 18:08
да популяризират българските сливи, белкем станем известни и с тях, киселото мляко нещо е слаба реклама в последно време.
цитирай
17. анонимен - Гадното е, че това става все по-п...
12.04.2007 20:06
Гадното е, че това става все по-популярно...Просто не всички дами споделят за тези свои похождения, пазят ги за себе си.
цитирай
18. estrella - Артанис,
12.04.2007 21:14
майка ти е българка, нали?

Когато днес прочетох поста за първи път, се възмутих силно. После помислих малко и си казах, че дали ще е в София за две водки или там - все тая. Това е начин на поведение. Какво да се прави, "морал".
цитирай
19. crmx - и кво.. всички сте много възмутени?
12.04.2007 22:02
как можели да го правят тези долни курви...даже това е проституция и .. бла бла бла ....да ги убием с камъни...

е да кофти е като някоя мацка дето и се кефиш замине и там се забавлява... ама може да се погледнете вие какво правите как живеете и какво искате преди да съдите а? got it? ебаси от къде накъде ще съдите тия момичета лол нека си го правят за тях сигурно изглежда супер романтично и интересно ...нещо ново и непознато ..и съм сигурен че се забавляват искренно и сигурно на някой не им се и прибира .... а поста и някой коментари ми звучат сякаш: "тия кучки много ме дразнят... ходят по чужбина и лапат пишки за едни ботушки и две блузки пък аз съм честен беден не мога да им купувам дрешки и те за това не ме харесват защото са гадни материалистични *****, ...мамка им"

ама точно така ми изглежда ....а това е супер булшит...


цитирай
20. nessa - Сигурно съм повредена,
12.04.2007 22:03
щом не мога нито да се учудя, нито да се възмутя. Всъщност, да си призная, веднъж се стреснах, когато се запознах с една дама, която ми се представи като "проститутка". ***хти аз и професията! А за ICQ срещите съм чувала, даже имах една колежка... уф, как прозвуча!!! от университета, която бе ходила чак до Бразилия по подобен повод. Sorry! Но за мен тия хора са измет.
цитирай
21. анонимен - Пък аз
12.04.2007 22:15
съм ходила до Париж, за да правя секс с приятеля си французин .. това проститутка ли ме прави?!?! Секс туризъм?! Чук и бег?

Баси .. пък аз мислех, че съм била влюбена .. да се еба в тъпата проститутка ..

оо, не извинявам се, всичко беше на мои разноски .. значи съм праведно девойче .. слава богу!
цитирай
22. анонимен - Оп .. изпуснах се
12.04.2007 22:17
исках просто да кажа .. "подкрепям напълно коментар номер 20"
цитирай
23. анонимен - Хах
12.04.2007 22:29
Благодаря ти, Артанис, оправи ми настроението :)
цитирай
24. анонимен - Ауууу
12.04.2007 22:33
meimei , как можа?????

поздрави:
цитирай
25. анонимен - Тлнет
12.04.2007 22:35
ти се радвай, че си от София, а даже и от БГ (ауу грях, и не влизаш в таргет листата ми) иначе щях да дойда и да ти взема парите срещу надупване от моя страна .. мани .. ужасТ!

цитирай
26. анонимен - brb
12.04.2007 22:37
Заминавам за Франция.
цитирай
27. анонимен - .
12.04.2007 22:37
поздрави:
цитирай
28. анонимен - Ти пък ..
12.04.2007 22:38
Във Франция вече бях бе ей! Аз да не съм луда да си хабя дупето за нещо, дето съм видяла?!
цитирай
29. анонимен - Италия, Гърция, Турция, Испания и до други подобни дестинации
12.04.2007 22:39
Добре ти избери дестинацията тогава.

поздрави:
цитирай
30. анонимен - Хм ..
12.04.2007 22:47
В Турция бях .. що ли не звъннах на Рашит, щеше да ме оправи за един горчив турски чай .. пфу, че съм залухана. В Испания нашите прекрасни ромки са сила .. няма да се котирам с млечната кожа .. В Италия живеят гейове, гърците са по-като за мен .. хм .. ма тц

Дай нещо по-така, какви са тия страни ..
цитирай
31. crmx - ела в израел
12.04.2007 22:48
тука се риеме в $$$ не е вярно че има само камили и пясък ..
цитирай
32. анонимен - ей шшш crmx
12.04.2007 22:49
meimei си е моя! ти си търси друга.
цитирай
33. анонимен - Тихо бе
12.04.2007 22:52
аз няма да ви казвам един на друг, а вие ще сте толкова тъпи, че няма да разберете .. в Израел казваш ..
цитирай
34. анонимен - А не никъв Израел,там само камили и пясък.
12.04.2007 22:53
Япония?
цитирай
35. crmx - дам Израел
12.04.2007 22:55
тука не си говориме за някъв чай момиче това е израел....какво ще кажеш за пакетче гумени мечета HARIBO ?
цитирай
36. анонимен - HARIBO!
12.04.2007 22:57
Сериозно ли ... майчицеее .. за гумени мечета трябва да задобрея и някоя и друга нова хватка да науча .. тц тц

Япония?! Винаги! Ма билетът много скъпо ще ти излезе ...
цитирай
37. crmx - хммм
12.04.2007 22:58
да гласуваме за автора а той МОЖЕ БИ ще си затвори очите за спама ... някъв вид трейд...
петрол срещу храни
Харибо за секс и такаа...
цитирай
38. анонимен - Ох ..
12.04.2007 23:03
ми че аз гласувах отдавна .. хайде ще изчакам 00:00 и пак :)
цитирай
39. crmx - ОТМЕНЯМ ОФЕРТАТА ЗА МЕЧЕТАТА!!!
12.04.2007 23:09
какво ще кажеш за онези червените сърчица дето миришат на черешка (^_^)
цитирай
40. анонимен - Хм ..
12.04.2007 23:15
черешите са ок .. ма мечетааааа!!!
цитирай
41. анонимен - Споко, Meimei:)
12.04.2007 23:18
Meimei, ти си търсила любовта, никой не те осъжда!
Тук ставаше дума за тези мадами, които правят такива "разходки" в чужбина редовно, поне по 7-8-9 пъти годишно, и то по покана на най-различни чичковци...А често - и по покана на любезни мераклии на доста напреднала възраст.
цитирай
42. анонимен - :) Знам де
12.04.2007 23:25
ма кво ни влиза в работата кво и защо правят ония мадами?! Това ме ядоса.
цитирай
43. ani101 - Ами ако момичетата (момчетата ) ...
12.04.2007 23:26
Ами ако момичетата (момчетата ) пътувата до там за подаръци и креватни истори няма как друго яче да го наречем освен проституция.
цитирай
44. анонимен - Странното е, че такива "по...
12.04.2007 23:28
Странното е, че такива "покани" приемат дори и момичета, които са добре финансово, и уж всичко им е наред...
цитирай
45. анонимен - Чатът и чукането, както се вижда, са ...
12.04.2007 23:39
Чатът и чукането, както се вижда, са доста свързани и преплетени, поне в този случай.
Тоя Интернет май разгони майката на всички стари прашясали морални норми и добродетели, нищо не е вече както преди.
цитирай
46. clio - ;)
13.04.2007 02:28
А защо всички го приемате негативно. За пари и секс било, ами ако искат да вяидят свят. Евала за смелостта да поемат на път без да знаят какво ще ги посрещне от другата страна абсолютно зависими от непознат. За мен това не са проститутки, а момичета не страдащи от излишни скруполи. Уважавам ги за смелостта. Пък и винаги има едно но... Братовчедка ми така замина, а сега ще се жени за момчето. Приказките понагога стават реалност.
цитирай
47. анонимен - Та значи да възхвалим сега с песни ...
13.04.2007 08:35
Та значи да възхвалим сега с песни юнашки смелостта на българката!
цитирай
48. vanguard - Clio,
13.04.2007 08:37
"Евала за смелостта да поемат на път без да знаят какво ще ги посрещне от другата страна абсолютно зависими от непознат. "
Това беше мисълта на деня, човек. Аз бих казал:
"Евала, че са такива състрадателни и услужливи девойи, за едни парцали и някое и друго евро са тръгнали да направят кефа на човека. Явно тамошните проститутки взимат доста по-скъпо. "
цитирай
49. crmx - vanguard
13.04.2007 21:50
звучиш ми все едно си възмутен че не ти пускат
read N19
цитирай
50. clio - vanguard,
13.04.2007 23:07
не ги защитавам. Не казвам и че това е начина. Но нека дам пример за да разбереш. Преди това забравяме за темата с проституцията.
Такам. Иска ти се да предприемеш нещо лудо, нещо диво, защото ти е писнало от еднообразието. Макар да нямаш много пари отиваш на летището/автогарата и си взимаш билет за първото възможно място. Събираш багажа и тръгваш. По пътя те гризат съмнения, но какво пък, може да се окаже че си е струвало. Имаш определена сума в джоба и нищо друго. Не знамеш какво ще правиш като отидеш. Не познаваш никого, не знаеш език и финансийте са ти ограничени.
Я сега кажи ще имаш ли смелост да отидеш при положение, че може да се окаже, че нямаш пари за обратния път?

Не искам да се заяждам, но сте страшно тесногръди. Това си е техен избор и не знам какво ви грее вас. Поемат си риска и не мрънкат. Ако извадят късмет са изкарали една почивка, но знаят и че може да не се върнат. Право на избор. Не случайно го имаме.
цитирай
51. анонимен - Въпрос на избор
13.04.2007 23:15
Ясно, значи и милата Clio при първа възможност ще отскача така навън за по няколко дни, по покана на приятели от чата, щото понякога и писва ужасно от еднообразието в нашенско. Друго си е в чужбина, нали, там и гаджетата са едни по-европейски, и сексът не е като този в Студентския - в теснотия, и при хлебарките...Въпрос на избор, както се казва.
цитирай
52. clio - :)
14.04.2007 01:28
Не не бих. Моя избор е друг. Но сте страшно тесногръди и не приемате чуждо мнение еот това ме дразни. Все едно си говоря с радиото или то май повече може да зацепи нещо...?!
цитирай
53. анонимен - Напротив, никак не сме тесногръди, ...
14.04.2007 09:52
Напротив, никак не сме тесногръди, приемаме всякакви мнения. И забелязваме, че и ти одобряваш един такъв тип поведение, вероятно скоро ще предприемеш и нещо по-конкретно в тази насока.
цитирай
54. анонимен - :)
14.04.2007 16:29
Приемате само каквото ви е удобно и в случая това си е заяждане. Не казвам, че го одобрявам, но го приемам без да си бия главата в стената редно е или не, защото не е моя работа. А дали ще предприема нещо също не смятам, че е чужда работа, а лично мой си проблем. НО само за справка - не бих.
Clio
цитирай
55. анонимен - Ох, Клио, предприемай каквото и...
14.04.2007 20:08
Ох, Клио, предприемай каквото искаш, никой не те спира! Щом това ти доставя удоволствие, давай!
цитирай
56. анонимен - Уф, хора, смешни сте
15.04.2007 21:52
Клио, съгласна съм с теб за избора и за това, че не е наша работа :)
цитирай
57. tessy - верно,
18.04.2007 00:46
голяма част от нещата, които са казани по- горе са ненужни. Права е Клио, избора си е индивидуален, което няма нищо общо с нейния избор или с моя в случая. Сега и мен ли ще почнете да ме нападате? Че ето, аджеба и аз съм в чужбина, значи и аз съм тук да проституирам? Е, само дето не съм на почивка и за малко, че то вече над година стана, откакто съм тук...
Без злоба, peace...
цитирай
58. анонимен - Tessy. не говорим за теб, а за това, ...
18.04.2007 11:36
Tessy. не говорим за теб, а за това, че тази практика става все по-разпространена, направо си е нещо като мода!
цитирай
59. tessy - анонимен,
18.04.2007 20:28
знам, че не става въпрос за мен, но все пак, какво значение има и да стане мода? Всеки има право на личен живот и може да решава с кого, как, кога и къде да си ляга...
Peace...
цитирай
60. stone - Тези чичовци не са добре
18.04.2007 22:46
Тези чичовците, дето пращат билетите, те са според мен много повече за оплакване, отколкото девойките.
Ами ти сметни билет, екскурзии, ресторанти, подаръци, че и пари на ръка дето викате - ами то им е много по-евтино да си вземат българка там от тези, дето висят по ъглите - в Париж и Амстердам са по 50Е, другаде по Европата много не съм ходил, но сигурно навсякъде са по толкова, нали сме единен пазар.

Така че тези истории много не ми се вярват, едва ли има такива хора. Разбира се, друго е ако са се запознали, общували си дълго, има потенциал за връзка и човека кани на гости - тогава не виждам какво имате против момичетата.
цитирай
61. анонимен - Въпрос на сметка!
19.04.2007 12:24
Stone, чичковците си правят добре сметката! В Италия да си наемеш готина мацка ще ти струва някъде към 200 евро на час, а нашите момичета им идват на готово за цели 2 или 3 денонощия, на тепсия, както се казва, доста по-евтино излиза цялата авантюра, сметни си го!
цитирай
62. stone - Сметката е грешна
19.04.2007 16:27
Ами сметнал съм го - по 200 може да са италианките, но с българки е пълно навсякъде по Европа и са по 50. Да сравняваме ябълки с ябълки, а не с круши.
Ти тези 2-3 дни как го виждаш чичо ти нон-стоп да клати нашето момиче, ти го изкара полов атлет? Ако наистина това го броиш за проституция -проститутка се поръчва за да те изчука и да си тръгне, без да задава въпроси. Всичко друго е в графа "романтика и връзки", не проституция :-)
цитирай
63. анонимен - Добре, щом го намираш за романтика, ...
19.04.2007 16:47
Добре, щом го намираш за романтика, нека така да бъде. Да живее романтиката!
цитирай
64. анонимен - Относно "проституцията"
22.04.2007 21:04
Да ви разкажа на кратко моята история...един жив пример за това, което толкова много ви измъчва..
С моя приятел-италианец, се запознахме чрез интернет. След 8 месеца всекидневни видео разговори, по телефона, писма и т.н., е така де, започнах да "проституирам" като първо аз го посетих, билета си го купих сама - ама каква съм будала а?!И най-интересното е, че и той започна да идва в BG - дали не се обръщат нещата а??Може пък и мъжете да са започнали тази практика, знае ли някой...А относно разноските - мили хора, практиката да се купуват на жените подаръци е много древна. Винаги ще е актуална, било то испанец, италианец, англичанин или наш съгражданин, разлика няма, всички са мъже!

цитирай
65. анонимен - Verno si budala, taka izliza!
22.04.2007 23:20
Verno si budala, taka izliza!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: elguapo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 102243
Постинги: 21
Коментари: 264
Гласове: 260
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930